neděle 6. května 2012

Elle shopping weekend...

... si příště ráda nechám ujít. A to jsem ho absolvovala jen v pátek odpoledne v Palladiu.

Samozřejmě jsem si ráno stejně kupónky nevzala, ale nebylo to ani potřeba. V jediném obchodě kde jsem slevu využila (Sephora), byli výjimečně moc ochotné prodavačky a řekli že nevadí. Celkově, přestože byla Sephora přeplněná,  mě po dlouhé době překvapila. Věnovali se mi postupně asi 3 prodavačky a všechny byli příjemné a ochotné. Jedna mi dokonce pochválila lak na nehty a řekla mi, že to je hezký nápad (prsteníček s jinou barvou). :D
Bylo tam samozřejmě dalších milion hostesek od různých parfémů, ty jsem ale neokukovala. Nejvíc mě dorazilo když přišli nějaké dvě slečny a (nejspíš) vedoucí, je uvítala slovy: "Vy jdete na hostesky? Doufám že něco neprodáváte...." :D
Hostesky Elle které chodili po čtveřicích po Palladiu spolu jen kecali. Opravdu jsem nezahlédla skupinku která by nabízela letáčky atd. Courali se a občas napřáhli ruku. Jediná pracovitá slečna byla u jedněch schodů (asi tím, že stála sama). Samozřejmě nechci nikomu křivdit. Třeba jste se některá jako hosteska zúčastnila a bylo to jinak. Jen teda co jsem potkala já, mě moc nepřesvědčilo. Jak jsem si ale všimla u jiných, většina byla s EFSW spokojená a chválila ho, takže to možná všechno do víkendu zlepšili.

Teď už ke dvou úlovkům. Odnesla jsem si rtěnku Sephora Maniac v odstínu 13- light rosey pink shimmer. Je opravdu hodně třpytivá, jak dlouho vydrží jsem ještě neměla šanci otestovat. Pro mě to bude spíš "party" rtěnka, na denní nošení maximálně pokud budu mít zbytek líčení spíš nenápadný.


Druhá věc, na kterou jsem narazila naprostou náhodou, je Solution Express Fluid- pore minimizer. Jak jsem později vykoumala, jde o sephoráckou řadu, nikdy jsem si jí ale nevšimla. V nabídce byl tento fluid a ještě nějaký krém v modrém obalu, snad na lokální použití. Zaujali mě především díky trojúhelníčkovým a barevným obalům. Přečetla jsem si obal, pak koukla že jsou zlevněny z asi 450,- na 150,- a řekla si, že za to nic nedám, když to vyzkouším. Fluid se používá na vyčištěnou pleť na noc a slibuje:
1. vyčištění pórů od nečistot- až o 40%
2. vyhlazení- póry se stahují a nerovnosti se zjemňují, zmenšení až o 62%
3. zmatnění- regulace kožního mazu až o 29%
Nakonec dodáno že procenta podle testu na 20 dobrovolnících ^^ Kde se takoví dobrovolníci hlásí?


Už jen rozbalování je radost, tak doufám, že bude taky fungovat. Jo, a voní po mátě- ale jen chviličku. ;) Zatím ho používám dva dny a rozhodně nemám po ránu tolik mastnou pleť a pupínky se vážně trochu zmenšili. Nevím jestli to je tím že se hojí, nebo krém funguje. Aspoň se ale neobjevili další, za což možná může taky fakt, že jsem začala používat Vichy Normaderm Gobal denní hydratační krém pro problematickou pleť. Ten můžu určitě doporučit. Na vyzkoušení je vzoreček v Elle myslím.

Co jste ulovili o shopping weekendu vy?
Caroline

4 komentáře:

  1. Ten krém od Vichy jsem si koupila taky a mám ho hrozně ráda, strašně krásně voní) Ta rtěnka je super, líbí se mi takhle extra třpytivé!:) Je super uplně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásné komentáře :) i u předchozích příspěvků :)

      Vymazat
  2. Jee škoda že jsem nikde neviděla tenhle Solution Express Fluid- pore minimizer, dívala jsem se na POREfessional od Benefitu ale zdá se mi příliš drahý, určitě dej vědět po delší době jak si s ním spokojená :)

    OdpovědětVymazat