pondělí 9. dubna 2012

April Wishlist + g. winners

V poslední době se mi nashromáždilo obrovské množství věcí které "nutně" potřebuji.
Na rozdíl od minulého měsíce, se jedná především o oblečení. První jarní kousky jsem už nakoupila- pastelové šortky a sáčko, z těch mám obrovskou radost. Doufám že teď na jaře vyrazím s přítelem nebo mamkou ještě do Drážďan, tam se mi nakupuje líp než v Praze, asi jiné prostředí :)


První obrázek, nejnutnější věci. Už zoufale potřebuju nový jeansy a na jaře nosím nejraději světlé, takže tyhle z Pull&Bearu dojdu okouknout. Ze stejného obchodu si chci pořídit i nějaké barevné kalhoty, které si budu moct vzít i na golf. Ještě si nejsem úplně jistá barvou.
Už dlouho taky sháním tenisky, chtěla jsem béžové, ale možná nakonec skončím u nějakých takových šedých. Tyhle jsou z H&M za asi tři stovky, takže je možná zatím koupím jen tak než najdu jiný.
Dál potřebuju nezbytně nějaký tílka, jak na nošení tak na provedení DIY o kterém jsem psala.
Jediný kosmetický výrobek který si hodlám pořídit, je make-up. Rozhodla jsem se že už nebudu zkoušet žádné drogérkové, ale koupím si nějaký lepší. Hrozně ráda bych vyzkoušela tenhle od Benefitu. (Nevíte jestli mají v Sephoře vzorečky?)


Na druhém obrázku jsou už věci které zas až tolik nepospíchají. Především chci nějaké hezké plavky, moc se mi líbí ty růžové (Hollister) a bílé které jsem našla na stránkách H&M, ale nikde v obchodě jsem je teda neviděla. Moře ještě ale ani neplánuju takže to je spíš tak co se mi líbí.
Trošku nutnější jsou ale už brýle. Především by se mi hodili do auta, sluníčko při řízení fakt nesnáším. Mám ale trošku problém s tím, že mi málokterý tvar sluší a taky mám malou hlavu takže skoro ve všech vypadám jak moucha. Už jsem vychytala, že nesmím mít oválné brýle, ale spíš hranaté. Tyhle jsou jedničky, brala bych všechny barvy. Chanel. Bohužel teď 5000,- nemám :)
Poslední moje jarní přání jsou nějaké krásně barevné lodičky. Ty úplně napravo mi vybral přítel :))

Teď už výsledky giveaway:

Šťastná ruka mého brášky (stížnosti k němu :D ), ve spojení s random.org, vykouzlila tato výherní čísla mé první giveaway.



Po přepočítání a ověření to tedy vypadá tak, že meruňkovou taštičku na kosmetiku získává Rocka, a lip balm poputuje k Markvitce :) Obě jsem už kontaktovala na email, pokud nic nepřišlo, tak se ozvěte :)
Congratulations!

Já jsem se teď zúčastnila také jedné giveaway na skvělém blogu- http://www.vintageblog.cz/. Zkuste štěstí :) Ceny jsou opravdu nádherné.

Papa,
Caroline

12 komentářů:

  1. na Tvé DIY jsem zvědavá :) džíny bych taky potřebovala, mám spíš problém, že se mi poslední dobou vůbec žádné nelíbí :( ...
    se slunečníma brýlema mám naprosto stejný problém, který ještě komplikuje fakt, že nosím i brýle dioptrické :D teď mám jedny, který jsou okay a ještě ke všemu dokonale sedí na mých brýlích, takže asi nebudu měnit... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty tenisky jsou naprosto pohodlné, kamarádka v nich prošla celou Paříž :)

    OdpovědětVymazat
  3. love the jeans!!great post!

    OdpovědětVymazat
  4. Beautiful tops! Colors are amazing!

    OdpovědětVymazat
  5. Z toho prvního obrázku bych brala všechno, z druhýho oboje plavky!! Tyhle Hollister by se mi líbily v navy baarvě a ty bílý jsou úžasný)

    OdpovědětVymazat
  6. Super věci:) Ty jako blondýnka v tom budeš vypadat dokonale:))

    mh-priorities.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. gratuluji ;) jéé, to sáčko ti závidím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty růžové kalhoty jsou k sežrání ♥ :)
    PS: Právě se snažím trochu "rozject" svůj nový blog, tak jestli máš chvilku,budu moc ráda když mě navštívíš :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj krásko,
    strašně se nám zalíbíil Tvůj blog!
    Máš to tady šíleně silné kouzlo, které se nám moc líbí a jsme Tvé nové fanynky!!! Určitě tu nejsme naposledy!!! :)
    Moc se nám líbíš blogérko!
    :-) :-) :-)
    Budeme moc rády, když se přidáš i na našem blogu http://handbagforladies.blogspot.com/ pokud budeš chtít :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky! Že neuhádnete, čí blog jsem právě sjížděla když mi tu naskočil nový komentář? :P Moc se mi u Vás líbí!
      Jste moc hodné :* Děkuji :*
      :)

      Vymazat
  10. V každé parfumerii mají kalíšky na vzorky. Musíš být drzá a říci si o něj:D...Já to dělám pokaždé a vezmu si jich několik. Bez vzorku bych si makeup nikdy nekoupila. Vždy ho doma vyzkouším a pro ten co mi sedne si dojdu:)...M*

    OdpovědětVymazat