čtvrtek 26. dubna 2012

Happy endings

Jako první se prostě musím pochlubit. :) Udělala jsem řidičák. :) Překvapivě hned na poprvé, ale musím teda trénovat parking ... Mám šílenou radost, která se mě drží už třetí den, protože jsem měla šílený nervy a bála se že to nedám.
Mojí náladu ještě znásobilo dnešní nádherné počasí a teploučko. Balerínky a sáčko... A odpoledne mi bylo vedro! Miluju teplo.



Fotky nic moc, ráno jsem se vyfotit nestihla a teď tu není kdo by mě vyfotil :D

Dnes jsem se byla po škole při čekání na vlak podívat v H&M a moc mě zaujala kolekce Fashion against AIDS. Snad poprvé se mi líbí. 



Tyhle dva kousky jsou prostě super. Sukni bych zkombinovala jednoduše, víc se mi ale líbí top. Pokud vymyslím jak ho nosit (nechce se mi moc mít holý břicho), tak je na 100% můj.
Náramek je jistej už teď, co nejdřív pro něj běžím :) Dál mě docela zaujali plavky a ostatní doplňky.

Právě koukám na Česko-Švědsko... Už se taky těšíte na MS, nebo to jde mimo Vás? :) Já se nemůžu dočkat příštího pátku, až to vypukne... stejně jako každý rok.
Užijte si slunečný víkend!
Caroline


6 komentářů:

  1. jééé, gratulujuu :) a ten top je prostě naprosto božííí, strašně se mi takovýhle líbí, a až najdu ten perfektní, tak mě vůbec nebude zajímat, jak v tom budu vypadat :D

    OdpovědětVymazat
  2. gratuluju k řidičáku..tahle sukně a ten top se mi taky moc líbí, asi nejvíc z téhle kolekce

    OdpovědětVymazat
  3. Las Vegas: Hotel Rooms & Suites - MapYRO
    See 공주 출장샵 186 photos and 1 tip from 1346 visitors to Las 충주 출장샵 Vegas: 청주 출장샵 "Ah Vegas! It's 거제 출장샵 like Disneyland." The 5-star 순천 출장샵 resort has 2,980 rooms.

    OdpovědětVymazat