úterý 15. ledna 2013

Ladybox? Ladybag leden

Nechala jsem se zlákat a objednala si svůj historicky první Lady(box). Lednové číslo slibovalo personalizaci a 3 kosmetické produkty, to mě přesvědčilo. Krémy si raději vyberu pro můj typ pleti, ale oční stíny můžu vyzkoušet všechny možné.


Moc jsem doufala v krabičku, ale nebudu si stěžovat, šuškalo se že ještě nějaký bag následovat bude. Co mi tedy přistálo v mém ladybagu? :)


Lumene řasenka pro zvětšení objemu, 359 Kč
Značku neznám ale z letáčku jsem se dočetla že tato řasenka obsahuje olej z borůvek který řasám prospívá. Žádná hitovka to soudě podle krátkého umělého kartáčku nebude, ale na zvýraznění během odpoledne... Proč ne. Design je ale pěkný (a pro mě důležitý) a já na řasenky zase tolik náročná nejsem, protože mám řasy celkem dlouhé i bez ní, takže balení nejspíš i vypotřebuji. Pokud olej řasám nějak pomůže, je to samozřejmě plus.

L'ambre lak na nehty, 89 Kč
Před psaním článku jsem si lak nalakovala a měla chuť napsat: Co to je za odstín? Pro starou mladou? Pro mojí babičku? Podivná červeno- vínová barva se shimmerem.
Lak během psaní schne a schne a já na něj pořád koukám. Nakonec musím uznat, že odstín 7, který jsem v balíčku měla, tak marný není. Je tedy spíš usedlejší a já bych ocenila nějakou zářivější barvičku, ale ve čtvrtek jdu do divadla, tak se vlastně bude i hodit :)
Co se týče kvality, laky nijak výrazně nehodnotím, ani lak za 300 Kč mi nevydrží déle než tři dny. Štěteček je úplně obyčejný, konzistence není moc hutná a to jsem ráda, lak nehoustne tak rychle. Kvůli odstínu asi nakonec poputuje k někomu staršímu z rodiny.

Cosm'etica pálená tvářenka, 365 Kč
Výrobek který se mi líbí nejvíc z celého bagu. Přírodní italskou tvářenku jsem dostala v odstínu 2. Což je jediná věc kterou bych měnila. Nějaký světlejší odstín by neuškodil, 2 je nejtmavší. Tak jako tak je ale tvářenka úžasně pigmentovaná. Dvojka je starorůžový, hodně do hněda, odstín a obsahuje malinkaté třpytečky, takže s ní počkám na jaro/léto a budu ji používat jako bronzer. Teď jedině v menší vrstvě, je opravdu výrazná. Tvářenky tak jako tak ale miluji takže pro mě vítěz celého balíčku.
Jediné mínus je asi papírový nehezký obal... Já prostě tyhle přírodní věci nemám ráda. Ale o tom níže.


Saloos vzorek hydrofilní odličovací olej (plná cena 75 Kč)
Před otevřením jsem si říkala- proč ne, odličovačů není přece nikdy dost. Třeba na cesty je vzorek ideální.
Jen co jsem odšroubovala víčko, zavanul mi okolo obličeje nepříjemný, až štiplavý, zápach. Vybavte si něco mezi puchem lékarny a nějakých hodně hnusných kapiček na kašel. Přesně tak to smrdí. Tím já se teda odličovat nebudu.
Vzorky krémů Mary Cohr (plné ceny okolo 1500 Kč)
Krásně voňavé luxusní krémy, bohužel pro mě, dorazili ve složení: krém pro suchou pleť a anti-ageing krém na oči. Ani jedno nevyužiji na obličej, ale pleť na suchou pokožku si hodím do kabelky aspoň na ruce. Je moc příjemný. Oční krém jsem líná používat zatím.
Yves Rocher lesk na rty, 79 Kč
Díky tomu, že jsem dostala bezbarvý, krásně vonící vanilkový, je vše v pořádku :) Lesk jsem vyzkoušela a po prvním namazání musím říct že vůbec nelepí, což je fajn. Moc dlouho ale nevydrží. Vůně je ale opravdu krásná, když jsem box rozbalila, celý voněl po vanilce.


Když to vezmu kolem a kolem, rozhodně nelituji že jsem si Ladybox objednala.
Bohužel mám výtku k celkovému pojetí boxu. Nemám ráda přírodní kosmetiku. Mám ráda značky které netestují na zvířatech, ale čistě přírodní výrobky, a to především kosmetické, mě ničím nelákají. Pokud jde o krémy na tělo apod., tak se tomu vůbec nebráním, ale v dekorativce prostě ne... A tady to je přesně naopak. Krém luxusní značky, tvářenka, řasenka, odličovač jsou přírodní. Nevím proč ty přírodní výrobky pořád někam cpou /v takovém množství, pár značek by nevadilo, většina ano/, myslím že když si někdo takové věci kupuje, je to spíš z nějakého osobního přesvědčení.
Jak jsem ale řekla, celkově mám z balíčku radost a určitě nebyl můj poslední. Uvidím co ještě přinese tento měsíc Senzabox. Vzhledem k tomu že budu používat tvářenku, řasenku, lesk i vzorek krému, balíček se určitě vyplatil.
Už se těším na články ostatních a především na to, co našly ony :)
Caroline

5 komentářů:

  1. závidím ti tu tvářenku :) mě přišel make-up a ještě jako vzorek, takže mi to nesedí počtově na plná balení :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to jsem už u pár lidí četla :/ měli to nahradit jinym plnym produktem :(

      Vymazat
  2. Ahoj! Já jsem se ještě zlákat nenechala...ale už o tom přemýšlím děsně dlouho. Každý měsíc si říkám: Až příště!!! A zatím jsem se neodhodlala...ale těším se, až mě to potká a taky si objednám.
    Kdybys měla chvilku, můžeš kouknout na můj blog, mám toho zatím málo, protože začínám, ale i tak... :-). S pozdravem GoldPink

    http://goldpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Docela jsi mě zlákala popisem vůně toho lesku. Nebylo by marné ho vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá recenze!♥ Mě na LB baví ten moment překpvení...je to stejně vzrušující jako rozbalovat narozeninový dárek. ;-) A kosmetiku, kterou z boxu nevyužiju, vždycky někomu dám, takže radost se násobí ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat