úterý 29. ledna 2013

Úlovky (nejen) ze slev!

Ke stojanům napěchovaným zlevněným zbožím mě to tenhle rok nějak netáhlo. Nebo respektive táhlo, ale po prohlédnutí jsem zase šla rychle pryč. Buď to byly "neslevy" (aneb natáhneme původní cenu... to si potom můžu v klidu koupit novou kolekci) a nebo se mi nic nelíbilo. Až v posledních dnech jsem nakoukla do obchodů trošku důkladněji a přece jen si nakonec něco vybrala. Musela jsme si udělat radost k narozeninám a za úspěšně zvládnuté pololetí :)
Do Sephory jsem se vracela ještě druhý den. Nejprve jsem pořídila jen štětec na oční stíny a nic víc mě nezaujalo. V průběhu večera mi ale začala hlavou vrtat paletka od Make Up For Ever a nakonec jsem si nadávala že jsem ji nekoupila a stresovala jsem že mi jí určitě vyprodají. Samozřejmě (díky tomu že jsem byla na Harfě, kam nikdo nechodí) je druhý den měli. A ne jednu, takže pokud někdo sháníte něco od MUFE, vypravte se tam- mají toho ve výprodeji spoustu. Například fixační pudry!

Štětec Sephora na oční stíny č. 23
Jeden už mám, ale chci dva, jeden na světlé stíny a jeden na tmavší :)

Sukně H&M
Tento rok je rokem zkoušek, pohovorů a tak dále. Takže budu určitě potřebovat sukně, sáčka, košile... Prostě výmluvy, proč si koupit usedlou sukni, která se vám líbí :D Nejvíc mě zaujal zip přes zadek který sukni vyčleňuje z kategorie "sekretářka". Myslím že s nějakými pořádnými podpatky a černým sáčkem bude super :) 200 Kč

Prstýnky Camai
Nemohla jsem se rozhodnout tak mám dva. Aspoň mám na výběr k stříbrným i zlatým doplňkům. Po 30 Kč, no neber to.

Paletka MUFE Smoky
Již zmiňovanou paletku jsem si prohlížela už několikrát. Líbí se mi že má v 8 odstínech zahrnuté jak světlejší barvy pro denní nošení, tak třeba i tmavé a třpytivé. Modrá je dokonalá :) Bude určitě samostatný článek. Stála 600Kč, takže asi 30% sleva. Pokud máte zájem, budete muset oběhnou asi víc Sephor, nebo projít internet. Na Harfě měli asi 5 kusů, když jsem se pro ní druhý den vrátila, už jen dva.

Yves Saint Laurent Volupte Rouge
Když o něčem pořád čtete, jak je to úžasné, buď vás to odradí (u mě například značka Ziaja..), nebo to prostě "musíte" mít. Takže já ji už taky musela mít :) I když samozřejmě ve slevě nebyla.Vybrala jsem si růžovo pudrový odstín č. 7. Odstín je hodně světlý, až trošičku do nude. Přesně takovou rtěnku jsem hledala. Bohužel se mi YSL rtěnky zalíbili i ostatní, a já jen co přišla domu, zasedla k jahodě a objednala ještě jednu, klasickou Pure lipstick n. 138, což je o něco výraznější růžová, ale stále na denní nošení. Až ji budu mít doma, udělám na obě článek, kde je trošku porovnám, protože každá je naprosto jiná, především konzistencí.

Rtěnka Dermacol- Longlasting Lipstick n. 4 
Všimla jsem si že na Dermacol rtěnky převažují kladné recenze a vyzkoušela jsem ji. Opravdu přežije jídlo i pití, a přestože potom samozřejmě není ve stejné vrstvě, zanechá na rtech o něco jemnější a moc hezkou barvu po mnoho hodin.

Tak to jsou moje new in :)
Co jste nakoupily vy? Já chtěla ještě sehnat černé sáčko, ale to se mi nepovedlo. Nikde mi nesedí střih.
Caroline


2 komentáře:

  1. nad tou rtěnkou od Dermacolu jdem taky uvažovala, ale nakonec vyhrála Cagtrice ... ale asi neodolám a pořídím si i ji :-D

    OdpovědětVymazat
  2. hezký článek, já se těším až si dojdu do sephory a koupím nějaké nové štětce, jsem s nimi naprosto spokojená

    OdpovědětVymazat