pátek 25. ledna 2013

Lednový Senzabox

Po lednovém Ladyboxu jsem hodně přemýšlela jestli vůbec Senzabox ještě chci. Když u mě ale dnes zazvonil pošťák, byla jsem zrovna v dobré náladě a balíček celkem s radostí převzala.
Radost se vystupňovala když jsem měla balík v ruce a bylo mi jasné, že výrobky budou rozhodně objemnější než v LB. Radost se změnila v nadšení když jsem krabičku rozbalila!

První věc, která se mi neskutečně líbí, je krabička. Ne že bych měla modrou kde využít, ale je prostě krásná, zimní, praktická... I věci v ní byli krásně poskládané a zabalené modrým papírem se stužkou. Paráda.

Teď už, co mě v boxu čekalo:

 Rituals- Sprchová pěna Fujiyama
Sprchové gely atd. ráda střídám a zkouším nové vůně, takže se rozhodně neztratí. Vůně je krásně květinová. Zkoušela jsem zatím jen v rychlosti strukturu a moc se mi líbí, nejdřív vám na ruku vyjede gel, který se začne měnit v pěnu. Mám ráda takovéhle obměny :)
Salcura- Antiac Acne Clearing Spray
Každou věc, která by mi mohla pomoci ke krásné pleti, ráda vyzkouším. Zatím jsem moc nepochopila jak se sprej používá a pro jaký typ pleti je vhodný. Nejdřív vygoogluji a poté případně budu zkoušet. Popis (na pupínky, komedony, skvrny..) nezní zatím vůbec špatně a v popisu píší, že krém je velmi oblíbený v UK.


 Fleur de Sante- Sugar&Milk Body Cream
Vzhledem k tomu, že všechny mazátka na tělo miluju, další výrobek, který pokud bude za něco stát, vypotřebuji. Já mám tento zpevňující krém, ostatní mohli najít mléko nebo máslo. Vůně nic moc- krém má v popisu Sugar&Milk, takže ani žádnou neočekávám. Pokud bude alespoň minimálně zpevňovat, určitě to ocením
Ziaja- Oliva- krém
Ziaja je pro mě značka, kterou si už asi sama nikdy nepořídím. Krém je shodou náhod pro suchou pleť, takže ne pro mojí mastnou :) Poputuje tedy asi k mamce. Oceňuji ale plné balení.

 Garnier- Elastic Power lak na vlasy
Pro mě super praktická věc, lak je v malém balení, tudíž skvělý do kabelky nebo na cestování. Laky z této bambusové řady jsem už používala a mohu doporučit.
Freeman- Pleťová maska avokádo&oves
Freeman považuji za dobrou značku, takže vzorek masky mi udělal radost.

Dermacol- Invisible fixing powder
Tento výrobek mi udělal radost neskutečnou. Právě dnes jsem stála u slevového stojanu v Sephoře (co jsem pořídila ve slevách bude v příštím článku) a převalovala v ruce fixační pudr od MUFE. Nakonec jsem ho nevzala a rozhodla se pro něco jiného. Stejně už by moje karta asi nepřežila. :D Na to, že fixační pudr dělá i Dermacol jsem si v tu chvíli samozřejmě ani nevzpomněla.
Moc se tedy už těším až ho vyzkouším a jdu číst všechny možné recenze.

Jak jste z článku asi pochopili, lednový Senzabox mě okouzlil :) Víc dodávat nemusím.
Caroline

3 komentáře: