čtvrtek 29. března 2012

Beekeeper's daughter

Po několika dnech jsem se přiměla něco vyfotit a napsat.
Bylo toho teď moc a celkově jsem radši trávila čas venku, než u počítače. Největší novinka je že se nám narodili štěňátka :) Takže první fotky nejsou ode mě, ale od chovatelky, u které se naši drobečci narodili a ještě tam pár dní pobudou.



Včera jsem šla na ples naší školy. Bylo to skvělý, dorazili jsme domů až k ránu, ale moc jsem nestíhala takže jsem ani nevyfotila outfit. Zítra- až mě přejde kocovina- se možná oblíknu do všeho znovu, ale nevím. Alespoň jsem Vám vyfotila kousky, které jsem vlastně měla na sobě:



Šaty a psaníčko- Mango, pásek- ASOS a boty Tally W.



Aby mi nebyla zima, tak jsem přihodila sáčko A&F, který mi konečně dorazilo :)

Nejvíc jsem asi nadšená z toho psaníčka, mám ho asi dva roky a je pro mě bezkonkurenční. Samozřejmě jsem zapomněla vyfotit náušnice a náramky který jsem měla :D Příští rok už bude můj maturiťák, tak jsem na to zvědavá.
V úterý jsem si ještě udělala "radost" a koupila jsem si v Pull&Bearu šortky který mi vybral přítel. A proč si nekoupit něco co se mu na mě líbí, žejo? :) Už jsem tu o nich psala, že si je přeju. Je to další kousek v pastelových barvách, do kterých jsem se zakoukala. Teď k tomu všemu ale nakoupit bílý tílka a tak dále... *kreditka brečí*


Snad už budu mít zítra konečně čas napsat taky něco smysluplnýho :D
Pa
Caroline

P.S. Kdo si všimnul názvu příspěvku? Znáte někdo kapelu od které je takhle písnička? :P Právě vydali CD a já se šíleně těším na jejich koncert v Praze v červnu na PCF. Aneb The All - american rejects.

7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Kdyby jsi chtěla tak se zapoj do giveaway :)

      Vymazat
  2. Jůůůů to jsou krásní drobečci :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šaty jsou báječný, takový bych taky chtěla:))

    OdpovědětVymazat
  4. božínku ty jsou krásný ♥ už se těším až jedno z nich budeš mít doma a budeš přidávat fotky :)
    A šaty se sáčkem jsou krásný

    OdpovědětVymazat