neděle 18. března 2012

The end of weekend... with ELLE

Jak jste se měli o tomhle krásném víkendu?
Jsem úplně nadšená z tohohle počasí, takže dopíšu a jdu zase ven :)
Včera jsme s přítelem vyrazili na Matějskou. Vystřelil mi obrovského a bylo to prostě super. Opravdu jsem se cítila jako malá holka, viz foto :D

křením se kvůli sluníčku :)

Dnes jsem toho ještě tolik nestihla, spíš se musím učit. Udělala jsem si ale čas na rozbalení ELLE. Neříkám že jsem čekala něco dokonalýho, ale když oni s tím tolik nadělali.... Tričko asi opravdu musí sedět každému. Jako noční košile. Myslím že když už nám chtěli dát něco k narozeninám, mohli udělat jeden motiv a více velikostí, nebo třeba velikost M-L. Strčila bych si tričko do kalhot a bylo by. Sorry ale jejich každému sedící tričko je tak XXL. Já osobně ho mám skoro po kolena, ale já jsem dost prcek. Zkusila si ho teda moje mamka která má velikost M až L a je jí taky mega velký.




Na druhou stranu mi udělali radost reklamou na BB krém od Garnier a přiloženým vzorečkem. Pořád jsem nevěděla jestli koupit nebo nekoupit. Ikdyž vlastně stále nevím. Dneska jsem si ho jen tak na doma na zkoušku napatlala, a nejsem si jistá. Ve více vrstvách i trochu kryje, ale zároveň čím víc vrstev, tím víc lesku. Možná to bude dobrý třeba na léto, kdy nerada používám make-up, ale na druhou stranu mám nepříjemný pocit když na sobě nemám nic. 
Nemůžu mu ale upřít, že hydratuje a rozjasňuje.
Po chvíli se i jakoby vstřebá a přestane být tolik lesklý....
Jsem nerozhodná :D Pořád se chodím koukat do zrcadla a připadá mi čím dál lepší. Asi do něj půjdu :D

nejoblíbenější stránka z ELLE- do NY jsem se na podzim totálně zamilovala

chci VŠECHNOz téhle strany!

Vyrážím ven s pejskem, tak se tu mějte a užijte si zbytek tohohle krásného víkendu :*
Caroline

P.S. Protože čtenářky přibývají, asi si určím nějaké číslo a potom vyhlásím giveaway :))


5 komentářů:

  1. Ten medvěd je super:-D

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. představ si jet s nim přes celou Prahu metrem domu :D

      Vymazat
  2. ach jo, Matějskou závidím, letos se tam nedostanu...a jediný, co mi přítel byl schopen vystřelit, byly růže, ale tak což :D

    OdpovědětVymazat
  3. s tím BB krémem, mi taky udělali radost, ale ještě jsem ho nezkoušela :D
    Jinak to tričko mě namíchlo. Protože mám předplatné, tak jsem si ani nemohla vybrat, což nechápu. Předplatitelky by si měly předcházet a nějak udělat, aby si každá mohla vybrat co chce. Takže mám tričko které jsem nechtěla, nevadí, nějak bych to přežila, ale ta velikost to je fakt konec.
    Mám jenom 153cm, takže v tom plavu :D je to hrozné, fakt jedině na spaní a taky jsem to zkoušela mamce a bylo jí to velké :D nevím jako na koho to dělají.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší na té fotce =)

    OdpovědětVymazat