úterý 6. března 2012

Čištění štětců podle Caroline

Už si ani nepamatuju kdy mě tohle napadlo. Člověk stojí v koupelně a přemýšlí čím ty štětce "vydesinfikovat"... Každý má určitě už svůj způsob, ale tak pro inspiraci...
Nejsem si jistá jestli to má nějaký účinek :D Ale štětce potom voní po citrónu a já mám pocit "opravdové" čistoty.
První krok je použití odličovadla na vyčištění od barev... Já nepoužívám tampónky ale odličovač kápnu přímo na štětec a potom už jen žmoulám... a opláchnu.


Můj druhý krok je ten můj výmysl... Místo odličovače kápnu antibakteriální gel na ruce. Já mám uplně obyčejný za asi 25Kč z DM drogerie. Pro někoho je to možná zbytečný krok, ale já mám teprve potom pocit, že jsou všechny ty neřádi, co mi potom můžou třeba způsobit akné, pryč :) Po prožmoulání štetce s gelem už jen opláchnu a nechám hezky schnout :)


Tenhle gel používám občas třeba na cestách- když si ho kápnu opravdu maličko, nemusí se ani smívat, stejně jako z rukou. Perfektní třeba na make-up štětce, neumím si moc představit jak bych s tím čistila například nějaký obří pudrový :D
Třeba někoho inspiruju, já miluju potom tu vůni čistoty :)

3 komentáře:

  1. Takže pak už ten gel nesmýváš? :) to by mi asi vadilo, měla bych pocit, že na něm mám něco napatlaného :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo smívám :)) ale on sám jinak "usychá", takže když ho dáš kapku a rozetřeš, ani nemusíš :) taky ho radši omývám

    OdpovědětVymazat