neděle 4. března 2012

My first! Favorite H&M nail polish

Tak a je to tady- první post :)

Asi před třemi dny jsem se rozhodla že bych mohla dát svým nehtům po delší době nějakou barvičku. Hodně dlouho jsem teď nosila francouzskou manikůru nebo je jen přetáhla bezbarvým lakem. Přitom mám laků samozřejmě plnou skříň. Lenost je šílená věc.
Tenhle lak jsem objevila v H&M a šíleně se mi líbila barva, přesně růžová jakou jsem si představovala. Jen jsem zatím neměla s laky z tohoto obchodu žádnou zkušenost, takže jsem se trochu bála. A výsledek? Ohromně mě překvapil! Skoro ihned uschnul, nedělá bublinky, je tak akorát tekutý... A ani po třech dnech žádný oděr! A to jsem se vykašlala na podkladový i krycí lak. Zítra jdu cvičit a budu mít náročný den, tak uvidím jestli vydrží i to :)


Rozhodně se zařadil mezi moje nejoblíbenější laky, jak barvou tak kvalitou. Prozkoumala jsem stránky H&M a podle obalu a odstínu už ho v nabídce mít nebudou, ale mají nový typ. Takže jsem si vybrala několik kousků a už se jen musím modlit aby měli stejnou konzistenci jako tenhle a především aby je u nás vůbec měli...


První šedívý lak se třpitkami bude podle mě super na party. Už mám podobný doma, ale ať před lakováním dělám co dělám, udělá nehezké bublinky a ještě neztvrdne snad ani po hodině, takže si ho vždycky zničím. Další mi připomíná jaro a teplo, vypadá že bude lehce třpitivý. Nejsem si uplně jistá jestli mi bude sedět barva. Uvidíme... Poslední růžový je pro mě naprostá nutnost! Přesně barva cukrové vaty! Nebo mi taky připomněla zmrzlinu :) Myslím že tyhle jemné barvy se budou nosit. 

Máte už vybrané nějaké laky na jaro? :)
Caroline

Žádné komentáře:

Okomentovat