úterý 6. března 2012

Kosmetika Alcina

Včera jsem si dělala pleťovou masku od této značky a napadlo mě, že ji asi zná málokdo. Já jsem s ní naprosto spokojená, bohužel mi některé přípravky už došli. Pokud mě nepřesvědčí Bioderma, objednám si jí znovu. Osobně jsem používala zelenou řadu F pro mastnější pleť. Vybrala ji pro mě přímo jejich kosmetička, když jsem byla před pár lety na ošetření v jednom salónu. K ošetření samotnému- nikdy jsem asi nebyla na lepší kosmetice! Samozřejmě je to asi i tím že mi sedí jejich výrobky. Ale předtím jsem se z kosmetiky vracela s nepěkně roznípanou pletí, která byla sice vyčištěná, ale hojila se víc jak týden! Vypadala jsem šileně :D A to nešlo o žádné levné kosmetičky... Slečna od Alciny byla příjemná a pleť jsem měla uplně super. Nakonci mi nenapatlala nic co bych si měla umýt až doma, ale udělala mi krásné denní líčení a upravila obočí :)




První výrobek, který Vám představím, je adstringentní pleťová voda. Není to úplně voda, spíše se jedná o tekutéjší gel. Čistím si s ním pleť večer i ráno. Nemá žádnou výraznou vůni a pleť je po něm krásně hebká, ale trošičku vysušená. Proto se doporučuje na noc i den nanášet další přípravek- denní a noční fluid. Jedná se o krém který hydratuje ale když zaschne, tak je pleť zmatněná.
Můj favorit je však jejich bylinná maska. Použila ji na mě i kosmetička, a dokonce i můj přítel mi řekl že jsem po ní "nějaká krásnějsí" :D Jejím jediným mínusem je asi barva- je ošklivě zelená. Má se nanést na obličej a nechat působit 10 min. Já jí nechávám i 20. Po chvíli zaćne "tvrdnout", ale smývá se teplou vodou, takže se opět rozteče. Většinou jí umývám krouživými pohyby, mám potom lepší pocit :D
Poslední výrobek který jsem od Alciny vlastnila, byl roll-on-stick. Bohužel jsem ho skoro okamžitě ztratila. Používala jsem ho lokálně přes den i noc. Snižoval zarudnutí a vysoušel pupínky, přesně jak sliboval.

Pokud si to dobře pamatuji, všechny výrobky vychází okolo 200Kč, musím ale najít aktuální ceny.


Snad jsem někoho z Vás inspirovala, pokud už nevíte co vyzkoušet. Mají samozřejmě řady i pro jiné typy pleti. Doporučuji dojít si k nim na kosmetiku :) já se právě sama snažím najít nějaký salón a asi k nim opět zajdu... Všechno najdete na www.alcina.cz

Znáte někdo tuto kosmetiku? Zajímali by mě zkušenosti i jiných.

1 komentář:

  1. Miluji tento make-up. použijte krém pro citlivou pleť. Ale je těžké koupit. Omlouvám se, jestli moje čeština není příliš korektní :) Jsem ukrajinská.

    OdpovědětVymazat