úterý 20. března 2012

DIY- Studded handbag

Tohle už určitě všichni znáte, takže nebudu nějak sáhodlouze popisovat.


Tahle kabelka se mi pár dní (měsíců) váli ve skříni. Koupila jsem si jí nevím proč, v nějakém nakupovacím amoku, nebo když jsem měla špatnou náladu, nebo ve slevě... Nevím. Rozhodně je sama o sobě dost nevýrazná. Alespoň na mě. Já miluju výrazné kabelky. Nic kytkovanýho, ale prostě ty, o kterých si řeknete WOW.
Na nějaké to vylepšení jsem potřebovala pyramidky. Já použila starej polorozpadlej pásek z mého dávného (dobře, zas ne tolik dávného) emo období :D


Byl rozlepený takže se kostičky fakt skvěle sundavali. Přesto že jsem si pomohla nůžkami, přišla jsem o lak na nehtech.
V kabelce jsem roztřihla takovou tu vnitřní látku, protože kdybych zobáčky od pyramid zahnula až nad ní, moc by nejspíš nedrželi. Musím jí přišít zpět. Moje oblíbená věc- dělat věci do půlky.
Tady máte výsledek. Ve skutečnosti podle mě vypadá mnohem lépe, určitě jí někdy vyfotím s nějakým outfitem :)
Docela mě to chytlo, takže plánuju ještě nějaký tričko nebo košili upravit.


Caroline


6 komentářů:

  1. wooow!!! love your blog dear!
    keep posting and go for it

    XX

    OdpovědětVymazat
  2. To je super nápad! A vypadá dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  3. paradny tuning :)

    http://denivevericka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. tak to já bych nezvládla, ani kdybych chtěla :D

    OdpovědětVymazat
  5. zbožňuju takovéto úpravy :)
    Máš to krásné, akorát se mi nehodí ta zlatá ke stříbrné. Ale jinak fakt povedené, jsi šikovná ;)

    OdpovědětVymazat